Thursday, March 24, 2011

Celebrating on March

Conteng2 oleh Shariman... at 4:39 PM
Masuk aje bulan Mac, banyak betul birthday occasion bulan ni..

5 March - Tok
6 March - Eteh
11 March - Tok Baba (kena highlight sebab Tok Baba muda lagi..hehehe)
19 March - Kaklong Ainaa
20 March - IBU SAYE
31 March - Maklong

so banyak tempat ibu dengan walid bawak saya bulan ni..berjalan aje..saye pun baikkk je, sbb saye suka tengok orang..kalo saya mengantuk sangat pun, saya xkan menangis, xkan mengamuk, tapi kalo masuk je kete, saya pun nangis2 la nangis la, saya pun tido...biasanya saya akan tido mcm ni...

selesa tau dapat tido camni..lagipun dapat manja2 dengan walid/ibu saye..:))..

Ok, sambung cite..5hb tu ibu keje, sbb 1st saturday..so saya tinggal dengan walid kat rumah..pagi2 ibu dah siapkan bubur saya sebelum dia pegi keje, (bubur yang sedap tu, yang saya makan sampai semangkuk, yang ibu saya isi ayam, carrot, brokoli..) walid bagi saya makan bubur, mandi, main2 dengan saya kejap, pastu walid tido kan saya..(dengan walid2 skali tido).. tengahari saya pun bangun smule..layan cite hindustan kejap..(mana x nye, saya suka layan cite awek2 cun ni...)

lepas walid siap makan, walid siap2kan saya, pakai baju belang2, dengan sluar jeans, (saya jarang pakai sluar jeans, sbb ibu kata dia kesian kat saya, sluar jeans tu kan keras, perut saya buncit, nnt saya sakit pulak pakai sluar tu..)..sampai2 kat opis ibu, ibu tgh siapkan hadiah untuk bagi kat eteh dengan tok..nak tgk x apa hadiahnye...jeng3...

.
.
.
.
.

yang ni tok dalam karikatur


yang ni eteh dalam karikatur

Ibu tempah ni dengan kawan walid..pastu ibu print out, letak dalam frame...

eteh suka mengekek2 tgk muka dia jadi kartun

acung nana dengan gift untuk tok..

So malam tu kitorang celebrate ramai2 kat Istana Bambu, Ampang..sapa lagi tukang belanja, kalo bukan orang minyak..(eteh saya laaa)...tq eteh..:))..lengkali belanja lagi yeee....

so enjoy la gambar2 saya ye...





 saya mengamuk part 1- tgk ibu, saya pun menangis..

 saya mengamuk part 2- ibu bangun nak ambik saya


  saya mengamuk part 3- ibu hulur tangan nak ambik saya


   saya mengamuk part 4- ibu baringkan saya dan bagi susu...Yeay!!










    tok dapat hadiah baju dari tok mama...:)











   tunggu la saya besar sikit nanti..HUH...!!












Selamat Hari Lahir Tok yang ke 61 dan Eteh ke 27...semoga tok dan eteh dipanjangkan umur dan sentiasa dikurniakan kesihatan yang baik..insya Allah...Sayang Tok dan Eteh..:)



0 kata kata hikmat:

 

Luv of Us Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting