Thursday, March 24, 2011

Selamat Hari Lahir Ibu...Part 1

Conteng2 oleh Shariman... at 6:28 PM
18 Mac 2011

4 hari lepas, birthday ibu saya yang ke....29 Tahun...dah buat celebration kat Bagan Lalang skaligus dengan kakak Ainaa a.k.a kakak dora..hehehe...tapi cite Bagan Lalang, saya post kemudian lah...skang ni excited nak cite pasal birthday present ibu saye..heheheh...

Disebabkan birthday ibu saya jatuh pada 20 Mac bersamaan hari Ahad, jadi hari Jumaat, 18 Mac tu, boss dengan kawan2 opis ibu saya dah pre-celebrate untuk ibu saya kat opis..baik kan boss2 ibu saya....

Kek birthday untuk ibu saya, by Bread Story



ni la boss ibu saya yang baik hati...Aunty Shir Lee tgh hidupkan lilin



Ibu saya tiup lilin dengan Aunty Chris yang birthday on 3 March





ibu saya kata kek ni syedappp, sbb dalam dia ada buah2an koktel..tunggu saya besyar nnt, saya makan jugak..:)


19 Mac 2011

Hari ni Birthday Kakak Ainaa yang ke 7 Tahun...Selamat Hari Jadi Kakak...:))..harini kitorang pegi berkelah2 kat Bagan Lalang, Gold Cost Sepang sempena menyambut besday kakak dengan ibu..ibu dengan walid sponsor kerang je, sbb benda2 lain semua dah dibeli..enjoy the picture yee...



Eteh tgh idupkan api..


Ni la siku tokku yang kena jahit 3..tapi tokku dah sihat, dah boleh pegi cuwau...alhamdulillah..:)








Syedapnye air asam, tapi saya belum boleh makan...:(

Acu Nana dengan MakLong Tirah

Kek Tema Dora, perisa Oren, Ummi buat...


Saya blur.....*&%%$


Ok, saya dah boleh tangkap apa yang orang besyar cakap...




Ikan Talapia tok baba/tok mama sponsor..

Sotong celup tepung...

Tok Mama dengan Tok Baba saya yang sentiasa muda...


Acung Nana dengan Ibu Saye..







Saya dah berlemoih dah..




Tok Kesayangan Saye..







Birthday Gurl yang mcm Dora..sama x? cuma Kakak Ainaa Gelap  eh, Hitam Manis..yang comel...









Acu Nana pakai spek baru, sosej yang terbakar..hahaha..
















Eteh yang rajin rebus kerang

Tok Baba yang Sasa...Ye ke???































Haritu semua enjoy...Syukur Alhamdulillah...



0 kata kata hikmat:

 

Luv of Us Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting