Friday, November 11, 2011

Certified..Akhirnya

Conteng2 oleh Shariman... at 11:44 AM
Sebenarnya seat exam to be a Certified  Pearson Vue Test Centre Administrator pada 4 November aritu..since, arini my colleague, aka my college fren, aka my bestfren, my gaduh2 fren, my gelak fren si Cik Bayam sitting for the exam arini, teringat nak cite pasal ni pulak..heheh..

Ini adalah compulsary sebagai seorang TCA untuk admit candidate masuk exam, mereka kenalah faham semua polisi, undang2, dan juga syarat2 yang perlu dipatuhi oleh candidate yang bakal menempuh exam secara elektronik.

Examnya nak kata susah, takde la susah mana kalo baca manual yang dibekalkan, hahahaha..tapi alhamdulillah, lulus dan yang penting CERTIFIED..dan lebih membanggakan apabila tak baca manual pun..taram ikut experience sebelum ni coordinate exam je..ngeeee...(memang pesen malas baca).


Result..walopun x cemerlang 100%..


Page 2 of result


Ini dia cert yang dapat lepas habis aje examnye..


Tapi malangnya exam ni valid untuk setahun aje..tetiap tahun kena renew (kena amik lagi)..tapi ttiap tahun examnya berubah2 format..kali ni susah sket dari tahun lepas..so kita tengok la tahun depan punye camana..(tu pun kalo keje sini lagi..muahahha)


0 kata kata hikmat:

 

Luv of Us Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting